sayabudakbarubelajar
azriesobri
By: mohamad azrie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 28-Jul-2008 02:08 Email | Share | | Bookmark
samb. acara membakar ikan..

ikan temenung bakaq perisa tomyam...
sedap gila...
dah siap...
View all 16 photos...
ni ade skit lg gambaq2 semasa & selepas acara bakar membakar tu djalankan.. [b]aaa.. LAPAQNYA...


Monday, 28-Jul-2008 01:23 Email | Share | | Bookmark
acara membakar ikan.. bbq kot...

pait ngan syam dok setting dapoq..
keja2 penyediaan api diselia oleh pnon.. pnon mmg hebat!!!1
semua cuba menyibukkan diri..
View all 12 photos...
malam 25 july, pas balik dr boling, budak2 umah sewa dok kalut2 kt luaq umah.. ingat moto sapa ilang.. rupa2nya depa nk wat bbq.. aku yang penat gila ni pun tumpang ar sekaki....


Monday, 28-Jul-2008 00:33 Email | Share | | Bookmark
kejohanan boling tertutup ptsb...

2 ringgit...
board kt megamall..
ngan teammate aku.. team xXx..
View all 13 photos...
25 july lpas, aku ngn teammate aku, muzakkir, g lwan boling kt megamall.. gile doh.. main mcm nk mampus.. tp kitorang enjoy je... thanx to khalil yg bawak kami g sana nek keta dia.. ade gambaq skit kt bawah ni... usha ar puas2... comment k.... (thanx alot 4 my cameraman, errrr... camerawoman kot, mas.. hehehe. thanx ya..)


Wednesday, 23-Jul-2008 02:32 Email | Share | | Bookmark
malam jumaat, MALAM FUTSAL!!!!!!

sbelum game..
orang2 penting.. hahaha..
budak perasan star.. blah ar..
View all 10 photos...
hehehe.. biasa ar.. mlm jumaat bkannya ada keja pn.. lgpn jumaat cuti.. so, kt umah sewa aku, mlm jumaat mmg aku, cristiano pait, alesandro del pnon, emannuel joma, dirk jatt ngan ruud van boboy slalu men futsal.. lwn ngan geng taman jatt.. ada la gambaq skit2.. comment ar...


Wednesday, 16-Jul-2008 02:54 Email | Share | | Bookmark
keja gila... isap minyak dari tank keta..

 
dengan penuh bergaya, boboy menyedut minyak..
pas sewa keta masa mlm cuti jubli emas sultan kedah, minyak keta masih setengah tank.. tak mau kerugian, pait, boboy dan pnon mengambil inisiatif untuk mengisap kluar minyak dari tank keta kancil yang kami sewa.. haha.. memandangkan boboy perokok tegar, kami memaksa beliau utk menghisap minyak guna paip ikan.. hahaha...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net